Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Gunilla - 27 februari 2010 15:07

Just nu 1,3+ Tätt snöfall


Sabla väder , har ont i händerna, det är väl väderomslag som orsakar värken tror jag.


Igår kväll ringde de och frågade om jag var intresserad att jobba i sommar på samma ställe jag jobbade förra sommaren. Det är klart att man vill, fast det är mycket kväll och även helger.Tiderna passar inte att åka kommunalt ,så jag blir beroende av min sambo som måste skjutsa och hämta. Jag vill klara mej själv!!!!!


   

Löparen jag har sytt  är färdig, var lite annorlunda att sy eftersom man sydde bårder , det har jag inte gjort förut. Brukar ju vara ett motiv på varje sida också bård runt.

Har material till en duk i samma mönster stl 56x56 tror jag det var, ska sy den lite längre fram. Nu syr jag en tavla med Nalle puh.

Ovido - Quiz & Flashcards