Alla inlägg under februari 2012

Av Gunilla - 26 februari 2012 10:50

    


Min första blomma för i år på min hibiskus, vackrare i verkligheten.

Tyvärr vissnar blomman efter en dag.


Några broderier kommer här:


 


 


 

Av Gunilla - 19 februari 2012 12:24

 


Nu har jag fått tag på en snygg och billig ram. Hittade ramen på Klippet för 79 eller var det 89:- hmm


 


Denna blev inte så dum, heller.


Kom på att jag måste börja sy lite påsktavlor nu. Usch vad tiden rullar på fort.

Av Gunilla - 12 februari 2012 12:03

Idag lyser solen här från klarblå himmel. Vackert.


Igår bakade jag chokladmuffins. Mums!


 


Nu har jag monterat de tavlor som har varit färdiga.


 


 

Av Gunilla - 10 februari 2012 14:16

Nu var det ett tag sen jag var här.


Detta broderi tog 14 dagar att göra färdig. Har inte köpt nån ram än.


 


Har några till som jag ska rama in också.

De kommer i nästa inlägg.



Ovido - Quiz & Flashcards