Alla inlägg under juni 2012

Av Gunilla - 28 juni 2012 08:35

Köpte en vaxduk till altanbordet  i måndags, nu var det dags

att lägga på den.


 



Den blev lite för lång, då fick jag en snilleblixt, att det som blir

över kan jag lägga i mitt skåp istället för papper.

Ska köpa till litet mer vaxduk och vips får jag fint i skåpet.



 


Ska fixa nåt att spika fast med under kanten, hyllan är så hård

att det inte går att använda häftstift.


 


Lite somriga tavlor.


 


En tröja och mössa till är färdig, tog inte lika lång tid som den förra.

Tyvärr syns inte det fina mönstret på bilden.

Av Gunilla - 26 juni 2012 12:00

Tråkigt att det ska hålla på och regna nu när man har lite ledigt.

På fredag när jag ska börja jobba på mitt sommarvikariat skiner säkert solen.


Passade på att rensa ut lite kläder, blev några påsar och bättre plats blev det också.


 


Denna började jag med förra sommaren, har legat ett tag alltså och är nu färdig.


Men nu slåss min tid både med stickning och broderi.


 


Nu är min beställning på lodjuret färdigt ,den ser lite ledsen ut.


Nu är det visst dags för lite lunch.


Av Gunilla - 10 juni 2012 10:10

Har köpt en ny dator, så nu går det som en dans.


Handlade även kläder för presentkorten jag fick i present.


6 plagg blev det för 1050 kronor.


Idag är det dubbeldop som gäller.


Men var är solen!!!!!!!!!! 


Senaste alstren kommer här:

   



Ovido - Quiz & Flashcards