Alla inlägg under augusti 2011

Av Gunilla - 23 augusti 2011 11:27

Har köpt mej en Smart Hanger och ha till min disktrasa(den ligger alltid i vägen), har även köpt en antibakterriell disktrasa som jag ska pröva. Den är vävd i Bomull och Bambuviskos. Den har följande positiva egenskaper:

-Mycket hög uppsugningsförmåga
-Den behöver inte tvättas så ofta och spar därmed tvätt
-Diskduken blir bara bättre ju mer den tvättas
-Den är miljövänlig och helt komposterbar
-Svensktillverkad


Finns att köpa på  www.dittbroderi.com



 

MIn disktrasa ser ut så här.


Lite tavlor också

 


 


Måste jaga en ram till denna 26x30 ska den vara ,om det finns.


 

Av Gunilla - 10 augusti 2011 11:54

Här kommer de senaste tavlorna. Dessa gick snabbt att göra.


 


     

      


 

Av Gunilla - 8 augusti 2011 08:27

Ville bara visa hur det blev med det nya kaklet i  köket.


Före:   Efter:

 


Några tavlor också.


 


Till dennna tavla hade jag ingen färgbild, så det var extra spännande att se resultatet.


 


Nu har rävkompisen fått sällskap.


Ska snart gå och montera 2 tavlor till, kommer snart ut på denna blogg.


Inget regn idag, men igår kom det 20 mm.


Av Gunilla - 1 augusti 2011 11:53

Nu ska jag vara i ledig i 14 dagar, det ska bli skönt.


Jag kan lova att det blir en del broderat dessa dagar.


Här kommer lite som jag gjort färdigt sen sist.

 


 


 


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards