Alla inlägg under november 2010

Av Gunilla - 27 november 2010 11:50

Just nu 6-


Var ett tag sen jag var här inne , blir desto mer bilder idag


Igår plockade jag fram mina adventsstakar.


Så här ser min ljusstake ut.

  


Ett tips: Jag har använt knäckformar för att ljusen ska stå stadigt.


  


Här ser ni lite hur mycket snö det är utanför.


  


Måste visa en bild på mina kaktusar, det blommar flera gånger per år


  


Luktar jättegott här inne just nu. på grund av dessa. (Det var goda också)


Känner mej flitig idag, har hunnit frosta av frysen också, bäst att passa på nu när det är minusgrader ute.


Så lite julbroderier också. De ligger ute för försäljning på Tradera nu.


   


   


   

   


Svårt att fotografera när det är så mörkt inne, brukar ta korten under lampan, men då vill gärna min skugga komma med. Blir inte bra med blixt heller.


Får se när jag dyker upp här nästa gång.

Av Gunilla - 14 november 2010 11:32

Just nu 5,6 grader


Bråda dagar i tomteverkstaden.

Här kommer lite bilder på tavlor som blivit färdiga, det värsta att jag skulle vilja sy hundra mer......

  


  


  

Av Gunilla - 6 november 2010 11:04

Just nu 13 grader + solsken


När jag köpte min kopiator passade jag på att köpa hem A4 papper, en hel kartong,så jag skulle ha så det räckte ett tag.

Blev förbannad när jag tog fram det nya paketet, för jag hade köpt hålat papper , det som jag inte vill ha, och ändå tog jag kartongen där de ohålade pappren skulle stå, måste komma ihåg att titta på kartongen nästa gång.

Jaja , fick köpa en ny förpackning på Jula, för på Willys var de slut.

Claes Ohlsson har det billigaste pappret, med de ligger i stan, och dit åker man inte in i onödan.


Här kommer lite julbroderier.


  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards