Alla inlägg under februari 2011

Av Gunilla - 27 februari 2011 09:38

Just nu -1,3 grader


Har fått en liten släng av influensa, så det blir bara en snabbis här.


Veckans broderier kommer här.


  


  


Får inte bilderna bra, de blir mörka och med blixt blir de inte bra heller. Suck!


  

Av Gunilla - 19 februari 2011 09:43

Just nu -17 + solsken

     

  

Foto:Sofia Andersson M&F Foto


Var och såg 3Dfilm på visualiseringscenter (Att visa det man inte kan se)här i Norrköping i torsdags, jag tyckte det var obehagligt.

Såg en film om Seamonsters.

Kände mej yr och en läskig känsla när man sitter still i stolen, fast man upplever att man rör sej. Bilderna kom så nära , jag vill gärna ha lite avstånd.

Inget för mej nån mer gång.

Det är ju inte bara film man kan se där, det virtuella obduktionsbordet, där man kan se igenom en människa  var häftigt. Man kan se hela skelettet + i genomskärning, man kan vända och vrida och se allt i människan utan att skära i människan.

  

Foto: mellstrom.com


  


Dags att sy lite påsktavlor


  


Av Gunilla - 13 februari 2011 10:36

Just nu 13-


Det var en kall morgon, 17- när jag klev upp, nu skiner solen och det är

väldigt vackert ute.


  


Bamse var ute igår och kollade in snön.


  


  

  


Veckans broderier var de här.

Av Gunilla - 5 februari 2011 09:12

Just nu 2+


Hade visst lagt in fel bilder, nu har jag ändrat det.

 

Här kommer lite mer färdiga broderier


  


  


   


     


Har köpt på mej lite kompletta broderier, som jag nu ska försöka

minska antalet på.

Ovido - Quiz & Flashcards