Alla inlägg under oktober 2012

Av Gunilla - 26 oktober 2012 09:17

Lite snö föll igår kväll, ligger kvar på altan och gräsmattan.


Förkylning på väg känner jag,kan inte nån utrota den?????


Vi är jättenöjda med våra nya sängar.


Känner mej liten igen,  eftersom sängarna är mycket högre, så får jag klättra upp i sängen. Hi Hi


Ska sy ett nytt lapptäcke, köpte lite tyger på nätet, blev inte riktigt nöjd, så nu jagar jag andra tyger.


Vill ju att täcket ska bli perfekt.


Lite tomtar kommer här:


 


 

Av Gunilla - 20 oktober 2012 10:44

Anders och grannen Christer är och hämtar våra nya sängar som vi köpt.

Hoppas de blir bra och att man sover gott.

Den blir nu 160 bred mot 120 förut, så lite bättre svängrum blir det också.


Senaste jultavlorna kommer här:


 


 

Av Gunilla - 5 oktober 2012 11:39

Nu har jag tagit kort på min tavellist med tavlor .


 


Får se när det blir nya tapeter.


Lite jultavlor kommer här.


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards