Alla inlägg under april 2013

Av Gunilla - 29 april 2013 12:38

Trotsar det kyliga vårvädret och sitter ute och broderar.

Solen värmer, men samtidigt blåser det kyligt, tröja på och jag tror filten åker på också.


Lite färdiga alster:


 


 

Av Gunilla - 22 april 2013 18:04

Efter en solig och underbar helg, med promenader och mycket njutning i solen, blev det regn.

Blev en liten provtur med cykeln också, var seg i benen redan innan och här är det mycket backar, så turen blev som sagt var inte så lång.

Jag får hoppa över min promenad idag och hoppas på bättre väder imorgon.


Ett broderi kommer här också, tyckte den aldrig blev färdig, fast jag satt och sydde inte lika mycket,

som jag brukar. Bara att köpa ram, får se när det blir. Måttet är 38x38 cm. Finns nog inte på stan.


 

Av Gunilla - 7 april 2013 11:38

Var igår till Linköping och firade Karins 25-årsdag och kollade även nya lägenheten,

där hon nu blivit sambo med Jocke. Lägenheten var ljus och rymlig och även en stoooor balkong.


Passade på att smita in på Kapp Ahl och köpte mej en ofodrad jacka för 399:- ,

Hade 25% rabatt + 50:- i bonus. Bra köp!


Har varit ute nu på förmiddagen på en liten promenad, lite kyligt men helt ok!


Hoppas solen håller i sej till eftermiddagen, då jag tänkte sätta mej där och mysa.


Lite nya tavlor kommer här:


 


 


Ovido - Quiz & Flashcards