Alla inlägg under september 2012

Av Gunilla - 30 september 2012 09:29

Här kommer bilder på mina inköp från Ikea och Net on Net.


 


Lite nya tallrikar och glas.


 


Tavellister till sovrummet, ska ta en bild hur det blir när den uppsatt.


 


Det blev en röd fåtölj med fotpall, får se om vi köper en till .


 


Köpte mej en surfplatta, ska ha den bla när jag löser korsord.

Ska nog spela Wordfreud också, måste bara komma på ett bra användarnamn och

sedan lära mej hur man gör.


Köpte också lite pärmar och A 3 papper.


Jag var också in på Kappahl och köpte en T-shirt och en långärmad tröja.

Jag hade 25% på ett plagg och 150:- i bonus.

Så det blev ett bra köp.

Av Gunilla - 29 september 2012 08:43

Idag bär det väg till Ikea i Linköping.


Får se om jag kommer hem med det jag tänkte.


Några tomtar har det blivit också.


   


 

Av Gunilla - 24 september 2012 12:23

Eftersom jag är ledig idag passade jag på att putsa mina fönster.

Blev den enklaste metoden, färdig  fönsterputs.

Solen sken , så man får ju lite extra energi.


Ska nog sätta mej ute lite, fast då försvinner väl solen, har hänt förut.


Lite nya tavlor kommer här:


 


 

Av Gunilla - 16 september 2012 12:17

Igår var det familjedag på Anders jobb.

Intressant att se hur de jobbar i den fabriken.

De bjöd på korv och kaffe med kakor. Smakade bra efter

rundvandringen.

Lite nytt på handarbetsfronten kommer här.


 


 


 

Av Gunilla - 3 september 2012 11:04

Denna tavla har jag sytt på den senaste veckan.


 


 


Dessa 3 gick snabbt att sy.



Ovido - Quiz & Flashcards