Alla inlägg under juli 2012

Av Gunilla - 26 juli 2012 08:13

Var och spelade minigolf häromdagen. Det var ett tag sen.

Jag fick 55 slag.

Efter det gick vi in på ÖB och där hittar man ju alltid nåt.

Det blev detta:

 

Hjärtformad pajform.

 


Hade den inte varit lila, hade det inte blivit något köp.


 


Nu kan jag göra hjärtformade muffins.


Det finns så man kan göra muffins som fotbollar också.


 

Denna har blivit färdig också.


Besökte Rejmyre marknad i värmen igår.

Köpte bara lite garn, fanns inga broderier jag ville ha.


Av Gunilla - 21 juli 2012 10:41

Jag ska inte kommentera vädret idag, det är som det är.

Lite nya broderier kommer här!

 


 


Brodera till lite praktiska saker är ju aldrig fel.


 

Av Gunilla - 12 juli 2012 09:34

Vi var och tittade på Allsången på Skansen i tisdags, vi hade tur med

vädret, kom endast en liten skur.Hade tagit med varsin regncape.

Det värsta att man får stå så mycket, dåligt med bänkar. Ont i fötter och rygg.

 

En bild från repetionen.

Anders syntes vinkade på Tv:en.

 


Lite hästar.


 


En härlig färgklick i trädgården.


Av Gunilla - 9 juli 2012 12:48

 


Några figurer från Beatrix Potter


 



Köpte detta kit från Tradera, fanns allt man behövde, garn, mönster, knappar + bambu stickor.

Var otroligt skönt att sticka med bambu stickor, så nu har jag investerat i ett köp med

bambustickor från storlek  2-10 , kom nyss med posten.



 

Färdiga tröjan. Svårt att få bra färg på bilden, se färgen ovan.


 

Mina nya stickor som jag köpte på Tradera .

Billigast att köpa alla än en och en.

Finns att köpa virknålar + strumpstickor i bambu också.

Ska nog köpa det med nån gång i framtiden.


Av Gunilla - 5 juli 2012 09:10

En bild från min trädgård.

 


 


Denna kudde har också blivit färdig.

Ovido - Quiz & Flashcards