Alla inlägg under oktober 2011

Av Gunilla - 30 oktober 2011 11:14

Jag vill varna er för att äta kolabönor.


Jag bet av ett hörn av min hörntand ,tack vare en endaste böna.


Aldrig mer kolabönor för mej.


Här kommer veckans senaste jultavlor:


  

 

     

Av Gunilla - 23 oktober 2011 10:14

Har varit på jakt efter nya fönsterlampor.


Hittade dessa på Rusta:



    


En liten tavla har det blivit, har en vepa jag ska montera, den visar jag nästa gång


 

Av Gunilla - 16 oktober 2011 14:27

Så här ser våran nya bil ut. Det är en Volkswagen Polo.


   


Nu är rishögen borta som blev kvar sen i våras, då det var för blåsigt

så det inte gick att elda.Här har elden just börjat att ta sej.

Blev bra glöd när det var dags för grillning.


 


Denna snöglob blev populär, är jättefin när man skakar den, så att det börjar snöa.


 




Av Gunilla - 9 oktober 2011 12:57

Här kommer ett litet livstecken från mej.


Idag kom första frosten, var - 0,7 när jag vaknade.


Lite bilder såklart.


         


 


En liten tröja och mössa har det blivit också.


Nu är det dags att laga mat, idag blir det järpar.

Ovido - Quiz & Flashcards