Alla inlägg under december 2011

Av Gunilla - 30 december 2011 08:28


Önskar alla mina besökare Ett Gott Nytt År!



  


Näst sista tomtetavlan för i år.



Av Gunilla - 24 december 2011 08:53


God Jul till alla mina besökare.



  


  


  


Nu är snart julsäsongen över, men minst 2 stycken

jultavlor till ska sys, sen får jag se om det blir fler.


Av Gunilla - 18 december 2011 12:34

Då har vinterns första snön fallit ner sen igår, vi har nog ca 15 cm.

Får se hur länge den ligger kvar.


Min sambos favoritlag i ishockey Brynäs, har lämnat avtryck i jul.

Han har köpt julgranskulor med Brynäs emblem på. HiHi.

Säg det som inte finns att köpa.


 


 


 


Har monterat dessa på förmiddagen.  





Av Gunilla - 17 december 2011 08:49

Igår kom tavlor och dukar fram.


Idag är det dags för tomtar och julgran.


Lite jultavlor också.

 


 


 


Dessa ligger ute för försäljning på Tradera, auktionerna går ut imorgon.

Av Gunilla - 4 december 2011 14:16

Här är de senaste tavlorna som jag sytt.


 


 


 


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards