Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

3Dfilm

Av Gunilla - 19 februari 2011 09:43

Just nu -17 + solsken

     

  

Foto:Sofia Andersson M&F Foto


Var och såg 3Dfilm på visualiseringscenter (Att visa det man inte kan se)här i Norrköping i torsdags, jag tyckte det var obehagligt.

Såg en film om Seamonsters.

Kände mej yr och en läskig känsla när man sitter still i stolen, fast man upplever att man rör sej. Bilderna kom så nära , jag vill gärna ha lite avstånd.

Inget för mej nån mer gång.

Det är ju inte bara film man kan se där, det virtuella obduktionsbordet, där man kan se igenom en människa  var häftigt. Man kan se hela skelettet + i genomskärning, man kan vända och vrida och se allt i människan utan att skära i människan.

  

Foto: mellstrom.com


  


Dags att sy lite påsktavlor


  


 
 
Ingen bild

ritva

19 februari 2011 16:19

vilken underbar välkommen tavla underbar snygg

 
Anette

Anette

5 juli 2012 09:26

Kycklingtavlorna har jag också sytt och vad jag tycker att de är söta. :-)
Jag har alldeles nyss hittat din blogg och håller på att plöja igenom det du har skrivit genom åren du hållit på. :-)
Ha en skön torsdag!!!

http://paradisetkaos.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 28 april 2015 18:02

   Flitens lampa har lyst även om det inte har märkts här.   Disktrasor     Ullbyxor till tygblöjor   Babymössa med öron     Grytlappar och spishandduk till en ölälskare.   Disktrasor igen   Mera disktrasor   ...

Av Gunilla - 2 mars 2015 17:56

Då var det dags för lite bilder igen.   En beställning     Ranunkel, en typ av smörblomma.         Disktrasor   2 till   Rosor till jobbet       ...

Av Gunilla - 18 januari 2015 19:13

Länge sedan jag var här, så här kommer en hel del bilder vad jag har gjort under tiden.               Halsduk                                             ...

Av Gunilla - 21 oktober 2014 17:59

Det blir mycket stickning just nu, men även virkat dukar o Godis. Håller på och broderar en kudde, men den är inte klar än.           ...

Av Gunilla - 21 augusti 2014 14:38

Här kommer 2 stickade tröjor till.             Nu ska jag bara försöka byta bild på mej, bilden är tagen i somras i Vadstena.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards