Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Gunilla - 14 februari 2010 13:33

Just nu 1-


Idag fick jag ett ryck och satte igång och planterade om lite blommor.

Dels delade jag en del blommor, för jag hade tomt i sovrumsfönstret och andra fick lite större krukor, så de har lite och växa i. Jag ska nog byta krukor mellan 2 så jag får samma krukor i sovrummet.Syn att jag inte såg det med en gång, när jag ändå höll på. Det är så tråkigt att när man kommer igång med något, så är det dags att laga mat.


  

Den söta påskkärringen är färdig. Jag tycker hon är så söt.Såg ett liknande mönster på Tradera som jag nog ska bjuda på så småningom.


  


Så här blev barntröjan färdig, känns som jag har hållit på med den i evigheter.

Den är stickad i Clown Färgnummer:1720

Nästa projekt blir att sticka ett par barnsockor i Regia, fast oftast är jag mest sugen på att brodera.


Nu blir det snart kyckling, som vi ska avnjuta samtidigt som Robin Söderling spelar final i Rotterdam mot Youzny.Heja Robin!!!

Ovido - Quiz & Flashcards