Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Gunilla - 13 januari 2010 16:14

Just nu 8,3-


Har sytt färdigt svamparna och monterat idag. Det är så irriterande när broderiet hamnar fel i ramen och man ska ändra det och så har ramen färgat av sej. Jag fick tvätta upp 2 av dem. Grrr!


  

Kommer att sälja dem på tradera , när jag lägger ut dem vet jag inte, men var så säkra de kommer.


Har stickat färdigt min upprepade mössa, jag bytte stickor till ett nummer mindre, så nu blev den bättre. Är stickad i Raggi färg nummer 1529


  


Har äntligen börjat på mina sockor, känns lite annorlunda nu när jag stickar med ett tunnare garn. Jag använder  stickor 2 1/2 istället för stickor nr 4. Fick givetvis repa upp för jag hade en maska för lite, antingen tappade jag den eller så la jag upp en för lite. Fortsättning följer....

Ovido - Quiz & Flashcards