Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Förkylt

Av Gunilla - 1 juli 2010 09:01

Just nu 18 grader+mulet


Gissa vad som händer dan innan man ska börja jobba, jo man blir förkyld.

Vet ej var den kommer ifrån.

Jobbade i alla fall  måndag o tisdag som jag skulle med hjälp av nässpray mot rinnsnuva och värktabletter.

Tyckte det gick bra, men igår hjälpte inte nässprayen och till följd kom nysningar , snorighet och känner mej lite hängig. Som tur är jag ledig tom fredag, fast jag fick säga ifrån idag, skulle gått brevid på det andra gruppboendet för att lära mig morgonrutinerna. Får klämma in det på måndag istället.


Jag vill ge ett stort minus till Vattenfall, som på grund av byte av betalningssystem skickar ut dubbla elräkningar som ska betalas samtidigt, lagom till semestern. Som tur var är inte våra elräkningar så höga så här års, men det finns säkert många andra som får problem.


Lite broderibilder kommer här

  


  


  

 
 
Ingen bild

eva

1 juli 2010 11:03

hej tråkigt med förkylning min semester börja idag alltid fina broderier från eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 28 april 2015 18:02

   Flitens lampa har lyst även om det inte har märkts här.   Disktrasor     Ullbyxor till tygblöjor   Babymössa med öron     Grytlappar och spishandduk till en ölälskare.   Disktrasor igen   Mera disktrasor   ...

Av Gunilla - 2 mars 2015 17:56

Då var det dags för lite bilder igen.   En beställning     Ranunkel, en typ av smörblomma.         Disktrasor   2 till   Rosor till jobbet       ...

Av Gunilla - 18 januari 2015 19:13

Länge sedan jag var här, så här kommer en hel del bilder vad jag har gjort under tiden.               Halsduk                                             ...

Av Gunilla - 21 oktober 2014 17:59

Det blir mycket stickning just nu, men även virkat dukar o Godis. Håller på och broderar en kudde, men den är inte klar än.           ...

Av Gunilla - 21 augusti 2014 14:38

Här kommer 2 stickade tröjor till.             Nu ska jag bara försöka byta bild på mej, bilden är tagen i somras i Vadstena.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards