Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Premiär

Av Gunilla - 29 december 2009 13:03

Då har man skaffat sig en blogg, får se hur det går.

Mitt stora intresse är att tillverka saker, så jag kommer att lägga

ut bilder på detta här.

Här kommer de första bilderna:

  

Pulsvärmare i Freja Lamé och Raggi.

  

Benvärmare i Freja

  

Mössa i Raggi.

  

Min sambo gillar Brynäs så han ska få en halsduk i de¨

nya garnet Klubbgarnet från Järbo.

Är inte helt nöjd med resultatet av randningen.

  

Fabel, får se vad det blir av detta garn.


Nej,nu ska jag hänga lite tvätt och sen får jag se vad jag gör.

Har 3 olika att välja mellan.

1.Läsa ut boken "Tara Flynn "av Geraldine O´Neill, den är jättebra.

Finns 2 delar till men de är tillfälligt slut på Adlibris.Typiskt

Jag vill veta hur det går sen, men den som väntar på något gott...

2. Brodera på min senaste tavla.

3.Sticka Brynäshalsduken. 

Ska väl hinna äta lite också!

Det är bäst jag sätter fart!

 
 
Ingen bild

Rose-Marie

30 december 2009 14:42

Hej Gunilla Kul att du också har en blogg, Lasse kommer snart hit, imorgon ska vi till lena och äta röding. Vi har 13 gr. kallt Gott Nytt År.

 
Ingen bild

eva

30 december 2009 16:07

hej! Lena och jag tittar på din nya blogg, det ser bra ut. Gott nytt år önskar vi.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla - 28 april 2015 18:02

   Flitens lampa har lyst även om det inte har märkts här.   Disktrasor     Ullbyxor till tygblöjor   Babymössa med öron     Grytlappar och spishandduk till en ölälskare.   Disktrasor igen   Mera disktrasor   ...

Av Gunilla - 2 mars 2015 17:56

Då var det dags för lite bilder igen.   En beställning     Ranunkel, en typ av smörblomma.         Disktrasor   2 till   Rosor till jobbet       ...

Av Gunilla - 18 januari 2015 19:13

Länge sedan jag var här, så här kommer en hel del bilder vad jag har gjort under tiden.               Halsduk                                             ...

Av Gunilla - 21 oktober 2014 17:59

Det blir mycket stickning just nu, men även virkat dukar o Godis. Håller på och broderar en kudde, men den är inte klar än.           ...

Av Gunilla - 21 augusti 2014 14:38

Här kommer 2 stickade tröjor till.             Nu ska jag bara försöka byta bild på mej, bilden är tagen i somras i Vadstena.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards